Copywriterkatka✍🏼

Má cesta k psaní a obsahové strategii

Profesorka na češtinu na gymplu nás dost pérovala. V mém případě se to vyplatilo. Zamilovala jsem si češtinu. Na vysoké jsem studovala Communication & Mass Media a později Professional Public Relations. Studium probíhalo v angličtině a několik A4 „paperů“ měsíčně byla běžná věc. Přepnout na anglický jazyk a jiné „myšlení“ byla dobrá škola. V mezinárodních firmách jsem za 15 let načerpala mraky profesních zkušeností z brand i trade marketingu. Autorským textům jsem se ale začala věnovat až v horách, které mě inspirovaly k psaní osobníhu blogu Fazole v chalupě.

Copywriting vnímám komplexně. Je skvělou cestou, jak oživit osobní brand či značku/službu, prodat příběh a získat nové zákazníky. Miluju barevnost v práci i osobní setkávání s klienty, věnuji se proto ve velké míře i analýze a přípravě obsahové a marketingové strategie (kde zúročím bohaté zkušenosti z různorodých brandů). Pracuji na sebe a mám kontakty na specialisty freelancery, nakukuji profesně do světa hudby a (spolu)tvořím vlastní e-commerce projekt, marketplace UDRUMI.

Psaní pro mě znamená tvorbu. Občas větší hravost a volnost, jindy hlubší zamyšlení a samostudium, ale vždy důslednost a důvtip. A profesně hlavně nacítení se na cílovou skupinu či klienta. Ráda se při psaní vyblbnu i s návrhy témat či grafickou stránkou, pro kterou mám v záloze i profesionálního grafika ke spolupráci.

Chcete připravit marketingovou strategii?

Je libo svěží obsah, který prodává? Napište mi!✍🏼

A abych nezakrněla, neustále se vzdělávám. Naposledy to byly kurzy na Google Analytics či SEO od Pavla Ungra. Prošla jsem i výživný celodenní kurz na link-building od Zdeňka Dvořáka. Ale nejvíc se asi posouvám na vlastních projektech. Při tvorbě obsahu pak musím intenzivně používat mozek. Doufám tedy, že budu fresh i jako 90letá:)

Moje články a pracovní zakázky

Včelkavzdělávací aplikace pro děti i pedagogy

Jak podpořit dítě se speciálními potřebami: Desatero rad (nejen) pro rodiče

Cizojazyčné dítě v české škole: Jak mu pomoci s adaptací a učením?

Green – Swan Pharmaceuticals – farmaceutická firma

Zakázka na sérii článků k tématu křečových žil. Hravěji, pro laiky.

Co jsou křečové žíly a proč jim předcházet?

SaltPayper – časopis pro malé a střední podnikatele

Láká vás podnikání? Sepsali jsme pro vás tipy, kde se inspirovat

Motivujete zákazníky k nákupu? Máme pro vás prodejní tipy, jak zvýšit obrat a zároveň potěšit vaše klienty

Jak nejlépe zainvestovat váš byznys aneb sedmero investičních tipů pro začínající podnikatele

Chcete svůj podnik zviditelnit a nalákat nové zákazníky? Pozvěte hosty na zážitkový workshop

Chcete si otevřít kadeřnictví? Provedeme vás krok po kroku za vaším snem

Poznejte konkurenci a využijte ji pro svůj růst. Máme pro vás tipy, jak na to

Hledáte vhodné místo pro svůj byznys? Máme pro vás tipy, nad čím se zamyslet, aby váš podnik šlapal jako hodinky

Podnikání z domu má své výhody, nevýhody, a taky pravidla. Provedeme vás vším, co potřebujete vědět

Trendy v maloobchodě, aneb čeho se držet, pokud chcete dlouhodobě růst

Chcete se stát skutečným leaderem? Máme pro vás 10 zásad inspirativního leadershipu

Výběr správného dodavatele pro váš podnik nemusí být složité. Inspirujte se 3 tipy

Proč začít s rozvozem a jaký koncept pro váš podnik vybrat?

Máte podnik v centru a kolem sebe konkurenci? Poradíme vám, jak úspěšně přilákat a udržet si zákazníky

Jak vybrat ideálního zaměstance do svého podniku?

Rozšiřte svoji klientelu a přilákejte zahraniční zákazníky. Máme pro vás tipy, jak na to!

Co je třeba zařídit pro úspěšný start podnikání aneb sedmero začínajícího podnikatele

Beachvolejbalová škola Praha – sportovní klub

Benefiční turnaj – beachvolejbalem podporujeme ty, kteří to potřebují

Fulfillment by Authentica – blog o outsourcingu logistiky

Udržitelné obaly – trendy roku 2021 a jejich význam pro vaše podnikání

Jakým způsobem cross-selling a up-selling pomáhá firmám navyšovat tržby?

Proč říct ANO na branding obalu?

Proč zvolit fulfillment při odesílání B2C objednávek?

Trendy v distribuci zboží z fulfillment centra

Expanze do zahraničí – čím začít?

Fulfillment-konkurenční výhoda pro sektor e-commerce

Psychologie v nakupování – principy, které zvýší vaše tržby

Příběh jedné vázy – jak funguje fulfillment?

Drop shipping versus 3PL fulfillment: Zjistěte základní rozdíly – první část

Drop shipping versus 3PL fulfillment: Zjistěte základní rozdíly – druhá část